تنهامطالب

مطالب جدید ودیدنی هر روز بهتر از دیروز

تنهامطالب

مطالب جدید ودیدنی هر روز بهتر از دیروز

اس ام اس

روزی مردی به ساندویچ رفت ویک ساندویچ خرید تا بخورد. مغازه دار گفت: تو کاغذ بپیچم؟ مردگفت: نه آن دفعه که تو کاغذ پیچیدی، سیر نشدم. این دفعه تو مقوا بپیچ !



به غضنفر میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد !



یارو می‌ره هیئت راش نمیدن .. سال بعد هیئت میزنه هیچ‌کس و را نمیده !



غضنفره میره در خونه دوستش و هر چی در میزنه کسی درو باز نمیکنه با خودش میگه فکر کنم در خرابه بهتره زنگ بزنم !



اصفهونیه موز میخره میده بچه هاش میخورن، یکماه در توالت رو قفل میکنه !



طرف میره نونوایی ، یه 5 ریالی میده به نانوا،نانوا میگه : 5 ریالی که نون نمیشه ! طرف میگه: صداشو در نیار من ماکسی میلیانوس هستم




تا دوست میخواستند کسب و کار راه بیاندازند. بنابراین ۵ نفری یک تاکسی میگیرند و با آن کار میکنند و ورشکسته می شوند .می دانید چرا؟ چون ۵تایی با هم می رفتند مسافرکشی !




یه روز یک دختر زشت از دوست می پرسه شباهت من با خورشید چیه؟ میگه: به هر دوتاتون نمی شه مستقیم نگاه کرد !


غضنفر در دانشگاه تاریخ میخونده. ازش میپرسند رشته تو چیه؟ میگه مهندسی اموات !


غضنفر لب دریا راه میرفته و فکر میکرده ، بهش میگن به چی فکر میکنی ؟ میگه : داشتم فکر میکردم اگه دریا ابگوشت بود چندتا نون بربری میخواست !



غضنفر دیش ماهوارشو می‌ذاره روی پشت بوم، روش می‌نویسه: کولر !


او لی : به نظر تو بهترین راه برای غرق کردن زیر دریایی دشمن چی ؟ دومی: خوب معلومه دیگه در بزنیم فرار کنیم !



غضنفره میره در خونه دوستش و هر چی در میزنه کسی درو باز نمیکنه با خودش میگه فکر کنم در خرابه بهتره زنگ بزنم !


مگسه نامزدش رو می بینه و اولین حرف عاشقونه که بش میگه : عزیزم! من تو را با هیچ گهى عوض نمی کنم !


به لاک پشت میگویند: یک دروغ بگو. می گوید: دویدم و دویدم سره کوهی رسیدم .... !